Zaradené do kategórií: Aktuality, Letecké spoločnosti
Lacné letenky a účelný web bez pozlátka
Podľa zamyslenia Gerryho McGovern-a nad webom Ryanair sa úspešná firemná filozofia rukolapne premieta aj na web. Inými slovami, dôležitá je podstata a nie pozlátko. Aj preto web Ryanair nikdy nevyhrá dizajnérske ocenenie.
Ako teda uspieť podľa vzoru Ryanair? Stačí zobrať na vedomie fakt, že ľudia sú sebeckí a pri svojom rozhodovaní myslia na seba (rozumej šetria). Tiež zistiť čo vlastne chcú (žeby lacné letenky?) a to im aj priamočiaro naservírovať.
Stačí teda založiť nízkonákladovú leteckú spoločnosť a lacné letenky predávať okrem iného aj online. Nič viac. A úspech je na stole.
Len škoda, že svet nie je vždy čiernobiely. Ehm, chcel som povedať žlto-modro-červený...