Zaradené do kategórií: Aktuality, Letecké spoločnosti, Letiská
Londýnsky Terminál 5
Nový terminál na letisku Heathrow, ktorý osobne otvorila 14. marca britská kráľovná Alžbeta II. postihovali od začiatku samé katastrofy. British Airways, exkluzívny užívateľ terminálu, musel hneď v prvý deň zrušiť vyše 30 letov, ostatné lety sa oneskorovali.
Triediaci systém skolaboval, batožina sa strácala a niektoré lietadlá dokonca odleteli bez nej. Táto situácia prinútila British Airways zrušiť odbavovanie batožiny, cestujúci si mohli bez poplatku zmeniť let, prípadne im boli vrátené peniaze.
Po niekoľkých dňoch problémov sa situácia na Termináli 5 ukľudňuje. Lety na domácich a európskych linkách by mali lietať podľa plánu. Zamestnanci letiska sa stále snažia roztriediť a doručiť stratenú batožinu. Spoločnosť zvažuje, či neodloží presun diaľkových liniek do nového terminálu z pôvodného 30. apríla na neskôr.